Strobe Edge

Tipikus japán tinédzserdráma, egy a sok közül, nem több. Kizárólag Arimura Kasumi végett tekintettem meg, amit így utólag végleg megbántam, nem csak azért mert egy teljes mértékben középszerű filmről van szó, hanem Arimura semmit nem alakít. Ha kell aranyosan mosolyog, ha kell potyognak a könnyei, mindezt ugyanazzal a faarccal. Így a Fyling Colors és a The Town Where Only I Am Missing után hatalmas csalódás. Bár igaz, hogy ezekben a filmekben is kitűnt, hogy nem egy színészi tehetség, de jól mutatott a vásznon, öröm volt nézni. Ehhez képest itt full semmilyen. Ahogy maga a film is. Egy cukormázas köd lengi az egészet körbe, ami végett nem lehet komolyan venni egy jelenetet sem, még ha dráma megy akkor sem. Valamint nagyon szép a fényképezés, ugyanakkor nagyon mű, kissé olyan érzésem volt mintha egy Japán sorozatot néztem volna. Sztori egy szerelmi háromszöget fed le, de ilyen banálisan már rég láttam tálalva. Főszereplőnk szerelmes az elérhetetlen csávóba, akit nagy nehézségek árán megszerez magának, ám mikor a csóka szerelmet vall, akkor totál érthetetlen okból a lány visszakozik, és elkezdi játszani a végig sértett elérhetetlen szűzies lánykát. Ennek fejében a képbe jön még egy harmadik személy, Yamada Yuki, aki úgy néz ki mintha a Marsról szalajtották volna, és nyomja a cool, ám szerencsétlen csávó maszlagot. Borzalmas! Az egész filmet csak a hangulat menti meg, illetve ha lány vagy és tinédzser, talán még tetszeni is fog. Rendezőre nyugodtan rá lehet kattintani, és megnézni hogy milyen durva jó filmeket készített. De ezt hogy?

Rendező: Hiroki Ryuichi
Szerintem: 4/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése