Journey to the West: Conquering the Demons

Ha jól nézem, akkor ez az utolsó olyan film amit még nem láttam, és Stephen Chow nevéhez köthető. Nem is tudom miért kerülte el a figyelmem, talán azért, mert a 95-ös Chinese Odysseytól úgy gondoltam semmi nem lehet jobb a műfaján belül. Amit továbbra is tartok a film megtekintése után is. Nagyon jól indult, remek választás volt ez a halász falucska, az elborult lakói visszahozzák a régi Stephen Chow feelinget, baromi látványos és jól megkoreografált harcok vannak benne, és Su Qui eszméletlenül jó benne. Régebben abszolút semmilyen színésznőnek tartottam, hozta a butácska szerepeit, de az elmúlt években kegyetlenül kikupálódott, és amellett hogy nagyon jól mutat a vásznon, jól is játszik. Ráadásul itt kapott egy nagyon jó karaktert, Hollywood tanulhatna a kínaiaktól, hogyan kell egy jó női karaktert megalkotni, aki még jól is néz ki. Ugyan baromi jók voltak a helyszínek, a sztorit kellően fel tudták frissíteni, humoros is volt, de nem igazán tudtam rajta nevetni, és a szerelmi szál is tipikus 80-90-es évek Stephen Chow filmek utánérzései, amik szintén jól működtek. Csak sajnos nálam nem állt össze egy filmmé. Kapunk 3-4 kisebb helyszínt, aminél azt éreztem mintha fejezetekre lenne felbontva a film, kicsit színházi érzetem volt. Megvoltak a jó karakterek, szövegek, és minderre felhúzták a díszleteket, hogy film is készülhessen belőle. Még a helyszínek között kitöltő jelenetek is voltak, mint a főszereplő és mestere közötti párbeszédek, vagy az utazós montázs. Végére teljesen kifulladt az egész is, bő 20 perces harc a semmi közepén. Olyan érzésem volt, mintha egy Dragon Ball Z harcot néznék. Dög unalom volt, egyáltalán nem érdekelt, hogy a majommal szembeszállnak a legcifrább shounen karakterek. Kár érte, mert megvolt benne a potenciál, de gyorsan elfogom feledni, a második részt már meg sem fogom nézni.

Rendező: Stephen Chow, Derek Wok
Szerintem: 6/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése